I czerwone szpilki

I czerwone szpilki

sobota, 9 września 2017

Kurs pozytywnego myślenia - Wszystko mogę zacząć od nowa


Autor: Beata Pawlikowska
Strony: 232
Oprawa: Twarda
Seria: Kurs pozytywnego myślenia 




Jeden tekst, codziennie, przez 365 dni.


Rady od autorki:
- czytaj jeden tekst dziennie, zapisuj swoje wnioski,
- rób to codziennie bez wyjątku, niezależnie od chęci czy niechęci,
- podejmij wyzwanie, że robisz to przez miesiąc codziennie rano, a dopiero po miesiącu zastanów się czy chcesz kontynuować, czy przerywasz.


Poradniki - to coś, w czym specjalizuje się Wydawnictwo Edipresse książki. To książka, która ma na celu pomóc w czymś. Tak zwana instrukcja pomagająca nam w tym, z czym mamy  problem.  Zawiera rady, wskazówki, podpowiedzi, nadzieję, moc. To wszystko mieści się w serii poradnikach Beaty Pawlikowskiej, która jest twórczynią aż dwunastu takich części. Beata znana jest głównie z niesienia pomocy innym i z dalekich podróży. Jest doskonałą pisarką, w swych książkach potrafi dotrzeć do czytelnika i przekonać go do swych racji, odpowiednio je motywując.

Ta kobieta ma moc, a TY? Czy też chcesz być silna i mieć tą moc? Zajrzyj do tej książki, niesie wiele przekazów, jest po prostu fajna i bardzo przekonująca. Mnie przekonała, jak i wcześniejsze części, które codziennie kartkuje. 



Wydawnictwo poleca dwanaście tytułów 
z serii KURS POZYTYWNEGO MYŚLENIA:
Moja wewnętrzna moc
Wierzę w szczęście
Świat mi mówi: Kocham Cię
Moje Wewnętrzne Ja
Sięgam po odwagę
Wszystko będzie najlepiej 
Sięgam po odwagę
Wszystko mogę zacząć od nowa
Działam efektywnie
Żyję tu i teraz
Jestem dyrektorem mojego życia
Idę moją własną drogą
Jestem pozytywnym wojownikiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz