I czerwone szpilki

I czerwone szpilki

czwartek, 10 sierpnia 2017

Sięgam po odwagę - Kurs pozytywnego myślenia

Wydawnictwo Edipresse książki 


Autor: Beata Pawlikowska
Strony: 232
Oprawa: Twarda
Cena okładkowa: 31,90 zł

Wydawnictwo poleca dwanaście tytułów 
z serii KURS POZYTYWNEGO MYŚLENIA:
Moja wewnętrzna moc
Wierzę w szczęście
Świat mi mówi: Kocham Cię
Moje Wewnętrzne Ja
Sięgam po odwagę
Wszystko będzie najlepiej 
Sięgam po odwagę
Wszystko mogę zacząć od nowa
Działam efektywnie
Żyję tu i teraz
Jestem dyrektorem mojego życia
Idę moją własną drogą
Jestem pozytywnym wojownikiem

Jeden tekst, codziennie, przez 365 dni.


Beata Pawlikowska przygotowała dla nas dwanaście książek, by nauczyć czytelnika zmian, pozytywnych zmian w życiu, zmian w sposobie myślenia, reagowania, zachowania i samopoczucia. Zmiana sposobu myślenia to najbardziej niesamowite i skuteczne narzędzie do naprawiania swojego życia. Czy to faktycznie wprowadzi zmiany na lepsze? Przyjrzyjmy się bliżej temu poradnikowi. 

Rady od autorki:
- czytaj jeden tekst dziennie, zapisuj swoje wnioski,
- rób to codziennie bez wyjątku, niezależnie od chęci czy niechęci,
- podejmij wyzwanie, że robisz to przez miesiąc codziennie rano, a dopiero po miesiącu zastanów się czy chcesz kontynuować, czy przerywasz.

Muszę stwierdzić, że Beata Pawlikowska zachęciła mnie tym poradnikiem, by spróbować jej toku myślenia, by wprowadzić zmiany, czy wytrwam przez resztę części całej serii poradnika? Zobaczymy :) nie rozumiem jednak zupełnie, dlaczego mam czytać poradnik koniecznie rano, może autorce chodzi by przez resztę dnia mieć gdzieś w myślach przeczytane słowa na dany dzień. Rano jednak mam sporo obowiązków, śniadanie dla rodziny, ogarnięcie kuchni, zorganizowanie zapowiedzi na obiad, wygospodarowanie chwili na spokojną, ciepłą kawę itp. Czy nie można tego poradnika podczytywać sobie np, przed obiadem? Albo w południe, gdy dziecko ma drzemkę? Myślę, że nic się nie stanie, jeśli "rano" zamienię sobie na inną część dnia.

Autorka przygotowała dla czytelnika cenne rady, konkretnie je motywując. 

Wiem, że czasem musi być trudno. 
Otwieram oczy i uczę się na nowo widzieć i rozumieć świat.
Zadaję sobie ważne pytania.
Strach to tylko myśl.
Jest cudnie.
Chcę być sobą.
Robię swoje.
Mam wielu przyjaciół.
Jestem otwarta,  uśmiechnięta, pozytywnie nastawiona.
Każdy dorosły żyje za siebie.
Nie myśl za dużo.
Po prostu mów.


Mój wniosek z powyższych zdań: WIEM CZEGO CHCĘ

To najlepsze zdania z poradnika, które dały mi najwięcej do myślenia, które zapoczątkowały zmiany we mnie. Analizując je, doszłam do wniosku, że po prostu wiem czego chcę. I nikt nie jest w stanie mi tego zabrać, fałszywi przyjaciele, rodzina, trudności spotykane na drodze. Autorka ma siłę i przekazuje ją w tej książce, siłą rzeczy nastawia nas na lepsze ja ,na lepsze jutro i na lepsze życie. Również chcesz się przekonać o mocy tej serii? Kupisz www.hitsalonik.pl Polecam. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz