I czerwone szpilki

I czerwone szpilki

poniedziałek, 2 maja 2016

Testowanie produktów Eveline Cosmetics

Testuje fajnie zapowiadające się produkty od Eveline Cosmetics

Dzięki stronie:


Slim extreme 4D intensywne serum powiększające i poprawiające strukturę biustu


Slim extreme 3D serum intensywnie wyszczuplające + ujędrniające Antycellulit - modeluje sylwetkę



Slim extreme 4D skoncentrowane serum antycellulitowe Mezoterapia & Ultradźwięki



Slim extreme 4D  Złoty peeling - masaż z kofeiną Antycellulit nawilża i łagodzi



Dlaczego warto pozbyć się cellulitu?
To pytanie zaskoczyło mnie, ponieważ nie zastanawiałam się nigdy nad tym głębiej. Cellulit kojarzy się mi z czym nie dobrym, przeszkadzającym, czymś czego chcemy się koniecznie pozbyć lub przynajmniej zakryć na tyle skutecznie na ile się tylko da. Z tym zakrywaniem różnie to bywa, wydaje się, iż lepiej się z cellulitem pożegnać. A dlaczego? Po co kobiecie coś, co jej przeszkadza, co ją zawstydza i często martwi. Każda kobieta chce być piękna, uśmiechnięta i zadowolona z życia. Nie powinnyśmy tracić czasu na zamartwianie się lub tez użalanie na nasz cellulit, jeśli nam przeszkadza róbmy coś z nim, sam nie zniknie skoro już jest. Jeśli zaczniemy coś robić z kierunku by się go pozbyć, zapewniam, że wiele z nas będzie bardziej zadowolone, uśmiechnięte, wyluzowane, polepszy się nam nastrój, samopoczucie, wróci uśmiech na nasze twarze. Wróci pewność siebie i odwaga, której kobietą z cellulitem brakuje niestety. Niby nic, a jak cellulit potrafi wpłynąć na nas i odebrać nam beztroskie chwile na basenie. Oto dlaczego warto walczyć z cellulitem…

2 komentarze:

  1. Witaj! Dziękujemy za prezentację kosmetyków, mamy nadzieję że produkty spełnią Twoje oczekiwania. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś już mogę powiedzieć, że jestem bardzo mile zaskoczona z tych kosmetyków, choć nie ufałam im na początku. Sprawdziły się rewelacyjnie, choć biustu mi nie przybyło :p

    OdpowiedzUsuń