I czerwone szpilki

I czerwone szpilki

wtorek, 17 listopada 2015

I czerwone szpilki nominowane do Liebster Blog Award

Witam serdecznie! 
Na wstępie oczywiście pragnę serdecznie podziękować Blond Pani Domu za nominację do Liebster Blog Award, jestem zaskoczona, że ktoś mnie docenił i w ogóle zauważył. Dodało mi to skrzydeł, teraz wiem, że moja praca jest coś warta, że są osoby, które mnie czytają. Ostatnio zaniedbałam mojego bloga, obiecuję poprawę. Z przyjemnością odbieram nagrodę :-)



Kilka słów wyjaśniających:

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Moje odpowiedzi zadane przez Blond Pani Domu

1. Czym jest dla Ciebie miłość?
Jest czymś pięknym, spokojnym, cierpliwym, wymarzonym, nieśmiałym, szczerym,  zaufanym, bezpiecznym. Nie widać jej, nie słychać, nie można jej dotknąć, a zarazem widzisz ją, słyszysz oraz dotykasz. 

2. Kim chciałaś zostać będąc małą dziewczynką?
Nie pamiętam, naprawdę nie mam pojęcia, pamiętam jednak, że chciałam mieć fortepian i kucyka. 

3. Jakie miałabyś życzenia do złotej rybki?
Oj tych życzeń pewnie znalazłabym wiele, ale skupię się typowo na trzech:
-  by znikły choroby i cierpienie,
- by Nasza Trójka była zawsze taka cudowna jak teraz i by kiedyś przerodziła się w Naszą Czwórkę, 
- by moje dziecko było w życiu szczęśliwe. 

4. Twoje ulubiona piosenka.
Dirty Dancing - typowa ze mnie romantyczka.

5. Jaki jest Twój ulubiony cytat lub sentencja?
"Jestem jeszcze trochę zakochana resztkami bezsensownej miłości i jest mi tak cholernie smutno teraz, że chcę to komuś opowiedzieć. To musi być ktoś zupełnie obcy, kto nie może mnie zranić. Nareszcie przyda się na coś ten cały internet. Trafiło na Ciebie. Czy mogę Ci o tym powiedzieć?" 
J.L. Wiśniewski "Samotność w sieci" 

6. Co Cię wyprowadza z równowagi?
Ogólnie rzadko kiedy wpadam w szał :-) ale denerwuje mnie jak w sklepie nie mogę znaleźć ceny, dodatkowo jak przy kasie okazuje się wyższa, a jeszcze bardziej jak orientuje się o tym w domu. W domu natomiast denerwuje mnie wiadomo - mąż mój kochany :-)

7. Co sprawia Ci najwięcej radości?
- uśmiech mojego dziecka - codziennie rano powtarzam, że jest naszym małym cudem,
- karteczka niespodzianka, podrzucona przez męża tak, bym przeczytała, gdy on już będzie w pracy,
- no i nie byłabym sobą... Zakupy !!!

8. Co chciałabyś w sobie zmienić?
Chciałabym być jeszcze bardziej dokładna i zdecydowana oraz mniej marudna. Chciałabym by zawsze mi się tak chciało, jak nieraz mi się nie chce. 

9. Twój ulubiony film lub serial?
Kogel-mogel - mogę oglądać codziennie.

10. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
U boku męża z dzieckiem/dziećmi gdzieś zupełnie gdzie indziej niż jestem teraz. 

11. Udziel mi dobrej rady na temat, co można zmienić na moim blogu, aby stał się atrakcyjniejszy.
Twój blog jest super i nie trzeba go zmieniać. Jest częścią Twojego życia, naturalny i poszukiwany.


A oto moje pytania:

1. Jaka jesteś?
2. Co jest Twoim sensem życia?
3. Jak spędzasz wolny czas?
4. Co zmieniłabyś w swoim życiu?
5. O czym myślisz zasypiając?
6. Chciałabyś czasem cofnąć czas? Kiedy?
7. Wychodząc do sklepu zabierasz listę na zakupy?
8. O co nigdy się nie martwisz?
9. Co dla Ciebie jest tematem tabu na łamach Twojego bloga?
10. Jakie cechy u człowieka cenisz sobie najbardziej?
11. Mając wirtualną przyjaciółkę, ufałabyś jej bezgranicznie?


Nominuje:





5 komentarzy:

  1. dziękuję za nominację, postaram się wkrótce odpowiedzieć na Twoje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dziękuję za nominacje:) Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mogłabym prosić o link do odpowiedzi, jestem bardzo ciekawa :p

      Usuń
  3. Za pozwoleniem swoje odpowiedzi umieszczę u Ciebie gdyż na moim blogu pojawiało sie już tyle informacji o mnie że podejrzewam katastrofę po publikacji kolejnych, a jak nie katastrofę to chociaż masową ucieczkę czytelników.... ;)

    1.Jestem realistką - nie umiem bujac w obłokach, ale tez nie widzę wszystkiego w czarnych barwach. Lubię porządek, miłość do niego zahacza prawie o pedantyzm. Poza tym jestem narwana, wszystko robię szybko, czasami za szybko.
    2. Sens mojego życia to moja rodzina, bez niej nie potrafiłabym już funkcjonować i się odnaleźć w otaczającym mnie świecie.
    3. Pojęcie wolny czas przy pracy w domu jest bardzo względne, ale jeśli uda mi się wygospodarować czas tylko dla siebie, nie ciąży na mnie żadne musze zrobić to i to, czytam, gotuję, szyję, albo leżę i patrzę na chmury....
    4. Myślę że gdybym zmieniła coś w swoim życiu nie byłabym teraz tym kim jestem i tu gdzie jestem, więc chyba nic. A ja lubię swoje życie.
    5. Układam sobie plan na następny dzień, staram się tak rozporządzać czasem żeby mi starczyło go na wszystko, niekiedy nie wyjdzie, ale plany są po to żeby je zmieniać.
    6. Ogólnie nie chciałabym, chyba że czasami przypomnieć sobie smak babcinego chleba, makaronu, makowca, czy drożdżówki - za tym tęsknię.
    7. Bardzo często, ułatwia mi to zakupy. Mieszkam na zadupiu więc wiele rzeczy muszę kupowac na zapas, nie zrobienie listy wiąże się z tym że na bank o czymś zapomnę, więc wolę sobie zapisać.
    8. O to czy będę miała co jeść - w końcu mam tyle pola i siły że jak mnie nie będzie stać na kupno to zawsze mogę sobie to jedzenie wyprodukować.
    9. Staram się żeby nie było tam za wiele reklam, nie lubię za bardzo postów recenzujących w kółko jakieś produkty. Nie mówię że jest to złe, ale staram się za dużo tego nie umieszczać u siebie gdyż po prostu tego nie lubię. Ogólnie tematów tabu nie ma...
    10. Kulturę osobistą i szczerość. Lubię być szanowana nawet jak szczera prawda niesie za sobą niezbyt miłe informacje.
    11. Nikomu oprócz mojego męża nie ufam bezgranicznie.

    Dziękuję Ci za nominację, było mi bardzo miło. Mam nadzieję że taka forma odpowiedzi przyniesie choć cień satysfakcji?
    Pozdrawiam serdecznie!
    Ilona/PR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za poświęcony czas i piękne odpowiedzi.

      Usuń