I czerwone szpilki

I czerwone szpilki

wtorek, 16 lutego 2016

Przetestowane pieluszki Toujours

Toujours, pieluszki dostępne tylko w sklepach Lidla
To bardzo dobry produkt




Testowanie pieluszek Toujours okazało się samą przyjemnością, choć się ich obawiałam.
Gdy otworzyłam paczkę, w pierwszej kolejności miałam sprawdzić zapach, który okazał się neutralny, jednak chcąc nie chcąc zwróciłam na co innego uwagę, a mianowicie na to, jakie są cieniutkie. Pieluszki testowane przez 7 dni okazały się niezawodne u mojego dziecka. Fantastycznie cienka pieluszka mieściła wszystko to, co miała pomieścić. Była praktycznie niezauważalna na pupie dziecka, nie wisiała "bomba w kroku" jak w innych pieluszkach. Pieluszka sprawdziła się i w dzień i w nocy, choć moja córka nie budzi się i przesypia całą noc. Rano pupa Alicji była sucha i zdrowa. Moje dziecka w testowanej pieluszce czuło się swobodnie, nie miało skrępowanych ruchów.  







Pieluszki są pięknie zdobione różnymi obrazkami, co ładnie wygląda, jednak ja nie przywiązuje do tego większej wagi, gdy kupuję pieluszki w sklepie. 

W porównaniu z innymi pieluszkami używanymi przez nas, Toujours nie musiałam zmieniać częściej. Gdyż mimo cienkiego wkładu, okazały się bardzo chłonne. Przez cały tydzień, ani razu nie zdarzył się efekt przeciekania. 

W mojej ocenie pieluszka Toujours jest równie dobra jak inne, stosowane przez nas do tej pory, a głównie jej cienkość przyciąga mnie do siebie. 

Czy coś można poprawić w pieluszce?
Myślę że odrobinę rzepy, gdyż moja córka powoli uczy się siadania na nocnik, zapinając suchą pieluszkę kolejny raz, rzepy już nie są tak wytrzymałe, choć nadal spełniają swoją funkcję. Pieluszka jest cienka, co dla mnie jest wielką zaletą, jednak wkład mógłby być lepszej jakości, gdyż się trochę bryluje. W porównaniu z innymi pieluszkami nie jest to zaskoczeniem jednak.


Jeśli pieluszki Toujours nie okażą się droższe od naszych dotychczasowych pieluszek, zostaniemy z nimi na dłużej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz