I czerwone szpilki

I czerwone szpilki

piątek, 16 września 2016

7 lat później z Dorotą Wellman i Januszem Wiśniewskim

7 lat później

Dorota Wellman
i
Janusz Wiśniewski


Premiera książki nastąpiła 16 sierpnia 2016r.

Obiecałam przedpremierówkę, jednak z powodów technicznych ze strony Wydawnictwa, książkę otrzymałam w tym tygodniu. Książka aktualnie już jest dostępna w sprzedaży.
Ja jeszcze nie przeczytałam swojej, ale zerkając na pierwszą stronę, oparta o blat kuchenny, robiąc kawę, ocknęłam się na 15 stronie. Myślałam, że tego rodzaju lektura mnie nie zaciekawi za bardzo. Jak się okazało jest inaczej. 
Już niedługo recenzja owej książeczki.
Kto ciekawy musi poczekać, a kto jeszcze bardziej ciekawy zapraszam do kupna :)



Panią Redaktor bardzo cenię, jest to osoba z ogromnym dystansem do siebie i wspaniałym, trafnym poczuciem humoru. Dociekliwa i uparta.
Jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich dziennikarek oraz autorka takich książek jak: 
"Ja nie mogę być modelką?" oraz "Jak zostać zwierzem telewizyjnym"

Janusz L. Wiśniewski - m.in. autor bestselerowej książki "Samotność w sieci"  
Moja ulubiona książka, znam nawet kilka cytatów z niej na pamięć.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz