I czerwone szpilki

I czerwone szpilki

piątek, 16 września 2016

LA ROCHE-POSAY recenzja kremu duo

Uporczywe niedoskonałości
Przebarwienia potrądzikowe



EFFACLAR DUO + UNIFIANT

Tonujący krem zwalczający niedoskonałości, zatkane pory oraz przebarwienia portądzikowe

ODCIEŃ ŚREDN

Testowany na skórze tłustej, skłonnej do trądziku z przebarwieniami.

BEZ PARABENÓW
Z WODĄ TERMALNĄ Z LA ROCHE-POSAY

40ML MADE IN FRANCE

Rezultaty:
Moje niedoskonałości nadal są,  nie zniknęły jak obiecuje informacja na opakowaniu. Są jednak one mniej widoczne po nałożeniu tego  kremu, po zmyciu, niedoskonałości są takie same.
Opakowanie przekonuje, że po 8 dniach niedoskonałości będą znacznie zredukowane - u mnie się to nie  sprawdziło.
Po 4 tygodniach pory powinny być odblokowane a powierzchnia skóry ujednolicona, wygładzona, błyszczenie winno być uregulowane - nie było dane mi sprawdzić, ponieważ testy trwają krócej niestety niż 4 tygodnie, ale jak dokończę testowanie dla siebie to dam znać, czy się coś w tym kierunku poprawiło.

Co mi się tu nie podoba?
Otóż to, że na opakowaniu są gwiazdki (*) i (**)
* - badanie kosmetokliniczne w grupie 38 osób
** - badanie kosmetokliniczne w grupie 42 osób

Moim zdaniem to za mało, by się dowiedzieć o faktycznym działaniu tego kosmetyku. W tej chwili trwają kolejne testy, dzięki którym mam nadzieję, firma zbierze wiele więcej informacji.

Co mi się bardzo podoba?
Otóż to, że krem ten ma fajną konsystencję, dobrze się go nakłada, nie kruszy się na twarzy jak inne tego typu produkty,  fajnie matuje skórę i delikatnie zakrywa niedoskonałości. Działa trochę na zasadzie podkładu, w stylu kremu BB. Nie mam po nim efektu maski na twarzy, wchłania się odpowiednio - nie za bardzo i nie za słabo. Jego konsystencja jest dosyć rzadka, przez co kosmetyku na jedno nałożenie idzie sporo, podejrzewam, że nie jest niestety zbyt wydajny. Mimo to fajnie było go wypróbować, może po dłuższym stosowaniu niż 8 dni zauważę jego efekty na skórze i na to właściwie liczę.

 

1 komentarz:

  1. A już myślałam , że go kupię , bo też mam problem z cerą .Ale chyba nie warto .

    OdpowiedzUsuń