I czerwone szpilki

I czerwone szpilki

piątek, 1 kwietnia 2016

Emulsja prOVag do higieny intymnej - testowanie i opinia

Emulsja prOVag do higieny intymnej








Emulsję do higieny intymnej kupuję dla siebie zawsze, nigdy jednak niestety nie pomyślałam, by kupić również mojemu dziecku, tym bardziej, iż jest to dziewczynka. Teraz jestem uświadomiona i od tej pory będę pamiętać również o mojej córce, ponieważ o okolice intymne powinno się dbać już od dziecka. Emulsja prOVag dla dzieci od 1 roku życia jest doskonałym rozwiązaniem, jestem nią zachwycona. 

Preparat nie pieni się w ogóle, ma miły, delikatny zapach i przyjemną konsystencję, nie za rzadką i nie za gęstą. Emulsja ta posiada pompkę, dzięki czemu z łatwością się go nabiera jedną ręka, gdy druga jest zajęta, co jest wielkim ułatwieniem. A wszystko to w miłej, z delikatną szata graficzną, butelce, którą z przyjemnością ustawiłam w łazience, by było ją dobrze widać, iż takim preparatem należy się chwalić. 

Po dwóch tygodniach stosowania u 1,5 rocznej córki Emulsji prOVag śmiało stwierdzam, że wszystkie zaczerwienienia i podrażnienia zniknęły. Emulsja doskonale nawilża, oczyszcza i co ważne nie podrażnia, lecz redukuje podrażnienia. Ponadto ma wspaniały naturalny skład, nie zawiera parabenów, mydła czy też barwników, co ja akurat sobie bardzo cenię. 

Co ciekawe, Emulsja prOvag jest przeznaczona również dla dorosłych kobiet, co mnie bardzo cieszy, gdyż będę mogła korzystać z tego samego płynu co moja córka i mieć pewność, iż nasze okolice intymne są dobrze zabezpieczone przed bakteriami.



Nie byłabym sobą, gdybym nie wypróbowała tego preparatu na sobie, przed zastosowaniem go u mojej córki. Śmiało stwierdzam, iż jest to preparat godny uwagi i polecenia. 

Zdecydowanie polecam mamom, by zakupiły swoim dzieciom ten produkt, ponieważ zdrowie naszych skarbów jest najważniejsze, dbajmy o nie już od samego początku tak jak się należy.


PrOVag testowałam dzięki Zdrowe maluchy FB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz