I czerwone szpilki

I czerwone szpilki

sobota, 16 kwietnia 2016

Projekt Aussie 3 Minute Miracle Moisture zapowiedź

Projekt Grona Ambasadorów Everydayme zaprosiło mnie do testowania szamponu i odżywki Aussie 3 Minute Miracle Moisture. Tego zestawu nie znajdziecie w sklepach, ponieważ dopiero wchodzą na rynek.

W swoim zestawie znalazłam dla siebie:
- Intensywną Odżywkę Aussie 3 Minute Miracle Moisture 250ml
- Szampon Aussie Miracle Moist 300ml
- Przewodnik projektu
- Książeczkę "Badanie opinii"

Do rozdania znajomym:
- 5 odżywek Aussie Miracle Moist 75ml
- 5 szamponów Aussie Miracle Moist 75ml
- Ulotki



Jeśli i Ty chcesz testować nowe produkty, zanim trafią na półki sklepowe zarejestruj się na:

Czas zacząć 8 tygodniowa przygodę z Aussie :-) 

2 komentarze:

  1. Ja także testuję te odżywki i są super. Moje włosy są miękkie i bardzo odżywione. Układają się tak jak tego chcĘ. Jestem mega szczęśliwa

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś, po już dluuuugim testowaniu, również jestem bardzo zadowolona z tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń