I czerwone szpilki

I czerwone szpilki

piątek, 22 kwietnia 2016

John Masters Organics recenzja kosmetyków

Dzięki wspaniałej Brafitterii - Salon Bielizny miałam przyjemność testować przesympatyczne kosmetyki do włosów od John Masters Organics Polska, a dokładniej:
- Wieczorny pierwiosnek szampon do suchych włosów 
oraz 
- Cytrus & pomarańcza odżywka do włosów.


Testowałam owe kosmetyki od lutego br. do teraz





Wieczorny pierwiosnek szampon do suchych włosów wykonany jest z owoców kokosa i najlepszych ziaren pszenicy, które to składniki mają właściwości doskonale oczyszczające. Szampon ten nasycony jest olejkami eterycznymi oraz ekstraktami roślinnymi, czyli wszystko co najlepsze. Delikatnie myje nie naruszając wrażliwej struktury włosa oraz skóry głowy. Jest bezpieczny także do włosów farbowanych, w moim przypadku po szamponie koloryzującym.  

Jak otworzyłam tubkę z szamponem poczułam niesamowity zapach, jakby ziół, roślin i właśnie wcześniej wspomnianych olejków eterycznych, wrażenie niesamowite i wyjątkowo przyjemne, mimo iż zapach ziołowy nie jest moim ulubionym. Szampon doskonale się pieni, jest bardzo wydajny, starcza naprawdę na długo, przy moich krótkich włosach na 2 miesiące. Włosy po umyciu są delikatne, nawilżone,bez efektu elektryzowania się no i przede wszystkim mój problem z rozczesywaniem znikł. Szampon pięknie zadbał o moje włosy, które wyglądają teraz lśniąco i zdrowo. Jednak co za dużo to nie zdrowo, szampon ten jest tak dobry w swym nawilżaniu, że nie można go stosować zbyt często, ponieważ moje włosy wtedy były obciążone, pozbawione lekkości. Raz na tydzień wystarczy by spełnił swoją funkcję. Jest to idealne rozwiązanie, ponieważ szampon nie należy do specjalnie tanich, ma swoją cenę i dostępność, jednak jak okazuje się jego wydajność przemawia za tym, by go mieć w swoim składzie szamponów i co jakiś czas dopieszczać nim włosy. 


Cytrus & pomarańcza odżywka do włosów to odżywka do wszystkich rodzajów włosów, zwłaszcza tych cienkich, co jest dla mnie całkowitym zaskoczeniem.  Dzięki swej delikatnej formule nawilża włosy, eliminując problem rozczesywania poplątanych kosmyków. naturalny skład, a szczególnie olejki roślinne wypełniają włókno włosa. Witaminy i proteiny zawarte w tej odżywce przywracają włosom blask i sprężystość. Produkt ten zawiera Acetamid MEA, który odpowiedzialny jest za delikatne nawilżenie i włosów i skóry głowy. W składzie znaleźć też możemy olejki eteryczne a głównie te z cytrusów gorzkich pomarańczy, zapewniając włosom niepowtarzalny i długotrwały zapach. 


Zawsze odzywki obciążały moje włosy, a tu przekonałam się, że do cienkich włosów również można spokojnie stosować odżywkę. jestem z tej zachwycona, a to już naprawdę dużo, ponieważ jeszcze nie spotkałam się z taka odżywką, po którą bym wróciła do sklepu po raz kolejny. Zapewne pozostanie ona ze mną na dłużej. Co mnie w niej urzekło? Zapach. Jej zapach jest fenomenalny, w całej łazience przez długi czas się on unosi, a moje włosy pachną niczym bukiet kwiatów.  
Obydwa kosmetyki mają cudowne zapachy, włosy po umyciu dosłownie pachną, nie przez chwilę, nie dwie, ale i cały dzień. Kuszę tym zapachem wszystkich domowników. 
Zdecydowanie polecam ta markę i zachęcam do zakupienia tych wyjątkowo naturalnych produktów. 

Dla tego zapachu zrobiłabym wszystko...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz