I czerwone szpilki

I czerwone szpilki

wtorek, 14 czerwca 2016

Latopic żel od 1 dni życia -



O skórę dziecka należy dbać ze zdwojona starannością

Latopic żel 2w1 od 1 dni życia



Latopic żel stosowałam u siebie i mojej 20 miesięczne córki. Żel jest w wygodnej butelce z pompką, co bardzo ułatwia mi zabiegi pielęgnacyjne przy dziecku. Latopic jest to żel o bardzo łagodnym i przyjemnym zapachu, jego konsystencja jest odpowiednia, nie za gęsta i nie za rzadka. Kosmetyk ten delikatnie się pieni, co sprawia mojemu dziecku świetną zabawę w kąpieli.  Dodatkowym i ważnym atutem jest to, że nie szczypie w oczy, co bardzo sobie cenię przy kosmetykach do dzieci.

Naszą skórę ogólnie można zdefiniować jako: normalna, sucha, wrażliwa, skłonna do podrażnień. Potrzebujemy więc kosmetyków, które zadbają o nasze nawilżenie skóry, a szczególnie córka. Obie nie jesteśmy alergikami, nie mamy AZS. Włosy córki, bo to ona głównie testowała żel Latopic, są suche, trudno je rozczesać.

Stosowałam już dla córki wiele różnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, różnych firm, z różnym składem i z różnymi efektami.

Szczerzę muszę przyznać, że Latopic okazał się być jedyny w swoim rodzaju. Oczywiście nawilża skórę, dobrze ją oczyszcza, łagodzi i redukuje podrażnienia, swędzenia i poprawia ogólny stan skóry, pozostawia na skórze ochronny film - jak wiele innych dobrych kosmetyków, tutaj nie ma dla mnie większego zaskoczenia.

Nie byłby jednak taki wyjątkowy i nie wyróżniałby się spośród wielu istniejących już na rynku, gdyby nie to, że świetnie sprawdził się jako szampon do włosów. Ogólnie nie byłam nigdy przekonana do kosmetyków 2w1 czy też 3w1, uważałam, że jak do wszystkiego to zapewne do niczego
Obie z córką miałyśmy problem z rozczesywaniem włosów, co było naszą zmorą, każde czesanie kojarzyło się córce z czymś nieprzyjemnym.  Odkąd zaczęłyśmy stosować Latopic żel, nasz problem z przesuszonymi włosami zniknął.Córka chętnie myje włoski tym żelem i chętnie daje się wyczesać, co z nieprzyjemnego rytuału stało się przyjemną czynnością.



Stosowanie żelu do mycia ciała i włosów Latopic okazało się strzałem w dziesiątkę. Efekty mówią same za siebie, jest to wspaniały i godny polecenia innym produkt. Jest przetestowany dermatologicznie, co jest dla mnie ważne w kosmetykach dla dzieci. Dodatkowo cenię sobie, iż Latopic nie zawiera substancji zapachowych i sztucznych barwników, nie zawiera również mydła. W swoim składzie ma natomiast aktywną alantoinę oraz pentanom, które dobrze wpływają na skórę.

Jestem w 100% zadowolona z żelu Latopic do mycia ciała i włosów.  



2 komentarze:

  1. A próbowałaś może szampon z odżywką z avonu ? u nas sprawdza się rewelacyjnie i do tego ten wybór zapachów ;) polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie miałam okazji. A podaj mi proszę dobra kobieto nazwę tegoż specyfiku,chętnie zakupie i spróbuję.

    OdpowiedzUsuń