I czerwone szpilki

I czerwone szpilki

wtorek, 7 czerwca 2016

Złap kolor z Rekomenduj.to

Zostałam Ambasadorką Chusteczek Colour Catcher w platformie Rekomenduj.to





Pierwszy raz będę testować produkt dla platformy Rekomenduj.to
Są to chusteczki do prania, wkłada się je razem z praniem, nie sortując na kolory - tylko wszystko razem. Farbowanie podobno nie ma szans, ponieważ wszystkie kolory zbiera właśnie ta chusteczka. Ale czy to prawda i czy to działa faktycznie, to się dopiero okaże. Nie byłam optymistycznie nastawiona do tego testowania, ale jednak wysłałam zgłoszenie. Teraz pozostaje mi czekać na paczuszkę, podobno wyjątkową - cokolwiek to dla nich znaczy...
Jedno jest pewne, przetestuje to chusteczki na 100% ponieważ u mnie ostatnio dużo prania. A wszystko innego koloru... Czarne, białe, różowe... Fajnie byłoby wyprać wszystko za jednym zamachem :)

Testowania czas... Dam znać czy wszystkie nasze ubrania są różowe (bo u nas głównie róż farbuje), czy nadal każdy ma swój oryginalny kolorek.


6 komentarzy:

  1. Czekam bo jestem bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem ciekawa, a nawet już mam wyniki testów :P niedługo recenzja

      Usuń
    2. Proszę o dane do wysyłki niespodzianki. pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Szczęściara ... też jestem ich bardzo ciekawa ... to nie pozostaje teraz nic innego jak czekać na recenzję z testów :) nam niestety się nie udało dostać do kampanii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o dane do wysyłki niespodzianki. pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Mi się udało, bo moje dziecko jest mistrzem z brudzeniu ubrań, ma to po mnie :p Sama jestem bardzo ciekawa efektów.

    OdpowiedzUsuń