I czerwone szpilki

I czerwone szpilki

wtorek, 30 sierpnia 2016

Hydraulik firmy Normatek- najlepszy środek do rur



Dzisiejszym bohaterem posta jest Firma Normatek
Testowałam kilka produktów tej firmy.
Wszystko co umila życie w domu, co ułatwia nam utrzymanie czystości i świeżości.

Zacznijmy od największego bohatera czyli Hydraulik - mocny środek do udrażniania rur

Przeprowadziłam z tym środkiem ciekawy test, na bardzo starej i zaniedbanej łazience oraz na zapchanych rurach kanalizacyjnych. Dodatkowo pokusiłam się o pokazanie jego działania naocznie w szklance.



Sposób użycia:
Przy każdym użyciu należy mieć na sobie odpowiedni sprzęt ochronny: okulary ochronne oraz rękawice, ponieważ jest to środek bardzo żrący. Ostrożnie wlej środek do zapchanego lub zabrudzonego odpływu. Odczekaj kilka minut, by miał czas wejść w reakcje z brudem, po czym obficie zalej odpływ wodą - usuwając przy tym wszelkie pozostałości produktu.
Nigdy nie stosuj HYDRAULIKA w połączeniu z innymi środkami. Preparatu nie należy rozcieńczać mieszając z wodą bądź innymi chemikaliami.
Płyn HYDRAULIK można używać w muszlach klozetowych, pisuarach, umywalkach, odpływach do szamb i wielu innych tego typu obiektach. Środek może być stosowany również profilaktycznie.

Zalety:
- skuteczny
- szczelne, bezpieczne zamykanie
- wydajny
- przystępny cenowo
- wygodna butelka
- bio-degradowalny


Pierwszy raz spotkałam się z tak skutecznym środkiem  do udrażniania rur. Inne środki zawsze usuwały problem na chwilę, albo wcale. Hydraulik jest Mistrzem. Poradził sobie błyskawicznie z zapchanymi rurami, rozpuszczając brud i udrażniając przepływ wody.
Po wlaniu Hydraulika do umywalki, zaczął się on burzyć, pienić. Widać jak wchodzi w reakcje z brudem.





Z ciekawości postanowiłam sprawdzić jak on faktycznie działa.
Przeprowadziłam mały teścik, umieszczając w szklance garść włosów oraz papierów


Po wlaniu Hydraulika



W tym momencie widać unoszący się dym, który powstały z połączenia Hydraulika z brudem.


Jak widać, z włosów i papierów pozostał tylko czarny roztwór. Włosy i papiery zostały całkowicie rozpuszczone w kilka minut.



Hydraulik w trakcie reakcji. Na wodzie wytwarza się piana. 




Hydraulik spisał się na 5!
Poradził sobie z udrożnieniem starych rur, pokazał swą niezawodność i skuteczność. 
Jestem z tego produkty maksymalnie zadowolona. 
Nie ma dla mnie lepszego środka do udrażniania rur. Hydraulik jest najlepszy. 
Szczerze polecam!


aktywna piana - wyczyści wszystko w Twoim domu, a dodatkowo usunie kleje po taśmach. Sprawdź jej działanie i skuteczność - recenzja.


Produkty firmy Normatek możecie zakupić w wielu sklepach na terenie całej Polski.
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu na stronie Normatek.pl , firma sama podpowie, gdzie można znaleźć ich produkty najbliżej Waszego miejsca zamieszkania. 

20 komentarzy:

  1. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie to zosatło opisane.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie udrażnianie rur jest również dość ważne i muszę powiedzieć, że ja także lubię jak wszystko jest wykonane jak najlepiej. Jak czytałem niedawno o gumie neoprenowej https://powerrubber.com/guma-neopren/ to nie wiedziałem, iż ma ona bardzo szerokie zastosowanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie w takich sytuacjach najważniejszą kwestią jest skorzystanie z usług profesjonalnego hydraulika. Jeśli chcemy mieć sprawną instalację sanitarną to polecam usługi https://darek-hydraulik.pl/ gdzie hydraulik poradzi sobie z takimi naprawami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety ja nie miałam także okazji aby korzystać z takich usług. Za to teraz interesuje mnie zakup pompy zanurzeniowej i już nawet wiem co wybrać. Bardzo w wyborze pomogła mi lektura wpisu http://cennikremontow.pl/zakup-pompy-zanurzeniowej-jak-wybrac/ gdzie ten problem bardzo fajnie opisano.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z pewnością korzystanie z takich środków może nam doraźnie pomóc, ale ja jestem zdania, ze tylko sprawdzony hydraulik to najlepsze wyjście. Właśnie dlatego ja także postawiłem na hydraulika z http://hydraulik-lodz.pl/ i jak najbardziej jestem zdania, ze był to dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie ja staram się dbać o stan mojej instalacji wodnej oraz sanitarnej i muszę przyznać, że niestety ale czasami awarie się zdarzają. Ostatnio dzwoniłam po hydraulika od https://hydraulik.wroclaw.pl/ i na całe szczęście awaria została szybko usunięta.

    OdpowiedzUsuń
  12. Są różne środki do udrażniania rur. Jednak nie zawsze tego rodzaju zabiegi są wystarczające. Dlatego warto wiedzieć gdzie jest u was hydraulik, który może pomóc. U mnie są to usługi hydrauliczne gdynia . Niezawodna firma, zawsze w gotowości.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny artykuł. Ja nie słyszałem o tym środku, muszę wypróbować. Ostatnio podczas zatkanego odpływu musiałem niestety szukać pomocy u fachowców z https://przepychanierurwarszawa.pl którzy na szczęście skutecznie wykonali udrażnianie rur. Ten środek Hydraulik wygląda jednak bardzo fajnie, koniecznie muszę go następnym razem sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W sumie dla mnie sama instalacja wodna jest niezwykle ważna i jestem przekonana, że do jej wykonania również warto jest wzywać odpowiednich fachowców. Ja od zawsze mam duże zaufania do hydraulika https://rost.wroclaw.pl/ dla którego nie ma rzeczy niemożliwych.

    OdpowiedzUsuń
  15. Najgorzej, jak zator jest tak poważny, że środki dostępne w sklepach nie są w stanie rozwiązać problemu. W takiej sytuacji najlepiej skorzystać z pomocy hydraulika dostępnej na stronie https://www.hydraulik.poznan.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dbanie o instalację wodną i kanalizacyjną jest niezwykle ważne. W łagodnych sytuacjach, można zawsze spróbować wykonać przepychanie i udrażnianie rur we własnym zakresie ale myślę, że pomoc hydraulika będzie najlepszym rozwiązaniem. U mnie sprawdziło się pogotowie hydrauliczne
    https://przepychanierurwarszawa.pl więc warto mieć do doświadczonego fachowca zawsze kontakt pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałem do czynienia z wieloma hydraulikami w przeszłości, ale żadne doświadczenie nie było tak pozytywne jak to, które miałem z https://warszawskihydraulik.pl/. Ich profesjonalizm i skrupulatność w diagnozie i naprawie mojego problemu były wyjątkowe. Co więcej, ceny były bardzo rozsądne, biorąc pod uwagę wysoki poziom świadczonych usług. Ich punktualność i czystość pracy również zasługują na pochwałę. Dla każdego, kto potrzebuje solidnej usługi hydraulika w Warszawie, ta firma jest najlepszym wyborem.

    OdpowiedzUsuń