I czerwone szpilki

I czerwone szpilki

poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Szybki obiad na całe zło

Czy i Wam się zdarza dzień, w którym nie macie ochoty zbyt dużo czasu poświęcić gotowaniu?
U mnie nastał taki dzień
Szybki obiad na całe zło
Mimo, iż czujemy się źle, smutek nas przytłacza, a stanie przy garnkach w kuchni nie jest nam dziś pisane, obiad trzeba zrobić, bo coś w końcu trzeba by zjeść...

Proponuje szybki obiad, z wykorzystaniem gotowych składników.

Zapiekanka warzywno-makaronowa z mięsem (lub bez, wg uznania)



Pichcimy warzywa na patelnię, ja zawsze lekko je sole, by nabrały dodatkowego smaku.


Makarony z 2 zupek chinek, czyli np.: Amino, moczymy w wodzie doprawionej proszkiem z tychże zupek. Jak będą miękkie, odsączamy je. 

Mięso kroimy w kostkę, doprawiamy i obsmażamy. Ja zawsze odcedzam z ilości tłuszczy jaki jest na patelni, by było choć troszkę zdrowiej. (drób)
Dziś mięso do tej zapiekanki przygotowałam odrobinę inaczej niż,zawsze, smażąc kotlety schabowe (obtaczane w jajku i bułce tartej) i następnie krojąc je w kawałeczki. 


Wszystko razem łączymy. 

Dla spragnionych dodatkowych wrażeń, polecam zrobić do tego sosik lub też przynajmniej przygotować gotowy z proszku.
U mnie bez sosiku,ponieważ wg mnie, warzywa na patelnię nie powinny być traktowane sosem :)


Smaczniejszego!!!

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię takie dania :-) szybkie i smaczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm takiej wersji jeszcze nie robiłam :) zapamiętuję ! :)

    OdpowiedzUsuń