I czerwone szpilki

I czerwone szpilki

środa, 31 sierpnia 2016

Szerokie zastosowanie Aktywnej piany od firmy Normatek- chemia techniczka



Dziś pod lupę wzięłam:



Zastosowanie:
Środek uniwersalny, może być stosowany zarówno do powierzchniach szklanych, metalowych, ceramicznych, drewnianych jak i tapicerki oraz tworzyw sztucznych.
Sposób użycia:
Przed użyciem kilkukrotnie wstrząsnąć, spryskać elementy do czyszczenia, odczekać kilka sekund, aż środek wejdzie w reakcje z brudną powierzchnią i wytrzeć do sucha ściereczką lub papierem. Czynność powtórzyć w przypadku mocnego zabrudzenia. 
W przypadku czyszczenia dywanów oraz tapicerki, po naniesieniu piany na zabrudzone miejsca i odczekaniu kilka sekund, powierzchnie należy wcierać sucha szmatką lub miękką szczotką. 


Zaczęłam czyścić co tylko wpadło w moje ręce i gdzie tylko sięgnął mój wzrok. Szukałam najmocniejszego punktu tego produktu. Czyści z kurzu meble, z brudu drewnianą ławę, zachlapane lustro, baterii przy zlewach nadał piękny połysk i idealną czystość. Usunął plamy z kanapy i tapicerki w samochodzie. Poradził sobie z zaschnięta plamą na dywanie. Szerokie zastosowanie, zgodnie z obietnicami na opakowaniu. Czułam, że ten produkt ma w sobie coś wyjątkowego, coś co mnie i was zaskoczy. Po wysprzątaniu całego domu znalazłam, bingo! 
Środek do wyższych celów

Nie dość, że ma szerokie zastosowanie, zapachem przypomina płyn do dezynfekcji, jest skuteczny i bardzo wydajny, to dodatkowo usunął stare ślady po taśmach i klejach z ram okiennych.  

Okna do naszego domu były wstawiane na 2 lata przed wprowadzeniem się, z zaniedbania i nie odklejenia z okien wszystkich taśm i nie usunięcia resztek klejów z ram okiennych, ślady pozostały do dziś. Próbowałam usunąć je najróżniejszymi środkami, z różnym zastosowaniem. Po wielu zmaganiach z wtopionym klejem, poddałam się, dzieląc z nimi nasz dom.

Aktywna piana wyczyści wszystko. 

Jestem bardzo zaskoczona, ponieważ ku memu zdziwieniu, ślady po taśmach i klejach zniknęły. Z niedowierzaniem przyglądałam się błyszczącej ramie i produktowi, który się do tego przyczynił. Niepozorna puszka, z bardzo skuteczna pianą w środku. Polecam każdemu, kto chce wyczyścić praktycznie wszystko w domu jednym środkiem, co skutkuje również oszczędnością miejsca, ponieważ przechowujemy jeden produkt a nie kilka. Polecam osobom, które jak ja niegdyś miały problem z wtopionymi od słońca i upływu czasu klejami w ramach okiennych. Kto ma takie ślady na oknach, ten wie, że to nie jest lepki klej, który można zeskrobać, a wtopiony w plastik klej. 



Przykładowe zdjęcia z testowania:
Przed
 Po

Przed
 Po


Przed
 Po

Przed
Po



I pomyśleć, że tak długo czekałam na ten środek. 
Od dziś, to z tym produktem, Aktywną pianą  dzielimy dom...
A zaschnięte i wtopione ślady po taśmach poszły w niepamięć.
Kanapa wyczyszczona, tapicerka w aucie nabrała koloru, a i szyby też jakby dostały nowe życie.

POLECAM
FAJNY ŚRODEK


Hydraulik - mocny Srodek do udrażniania rur, skuteczny, przystępny cenowo - sprawdź recenzję i domowy test.




Produkty firmy Normatek możecie zakupić w wielu sklepach na terenie całej Polski.
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu na stronie Normatek.pl , firma sama podpowie, gdzie można znaleźć ich produkty najbliżej Waszego miejsca zamieszkania. 

2 komentarze:

  1. Bingo :-) ja też go chcę ;) i już go lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo Cię pierun ...a ciekawe czy by sobie poradził z kabina prysznicową ? bo moja mnie doprowadza do szewskiej pasji !

    OdpowiedzUsuń