I czerwone szpilki

I czerwone szpilki

czwartek, 18 sierpnia 2016

Normatek - chemia techniczna - zapowiedź produktów

Chemia techniczna, przemysłowa i samochodowa


Normatek to polski producent chemii technicznej dla przemysłu. Ich produkty zdobyły uznanie wśród największych firm w Polsce. Chemia, jaką produkuje Normatek, wykorzystywana jest w przetwórstwie tworzyw sztucznych, zakładach przemysłowych, w różnych dziedzinach motoryzacji oraz w warunkach domowych. 
Posiadają własne, sprawdzone receptury, cały czas unowocześniając je, przeprowadzanymi badaniami. Firma prężnie się rozwija, wprowadzając nowe produkty na rynek.

Link do sklepu:  www.normatek.pl

Podjęłam współpracę z tą firmą, z przyjemnością przetestuje w warunkach domowych ich wyjątkowe produkty. Oferta sklepu bardzo mnie zaciekawiła, produkty charakteryzują się wysoką wydajnością i skutecznością.

Najbardziej zainteresował mnie Hydraulik Super mocny środek do udrażniania rur 
Ponieważ w każdym domu czasem tak się dzieje, że musimy udrożnić rury, nie było niespodzianką dla mnie to, że po 2 latach mieszkania w nowym domu, ten problem zdarzył się i u nas.
Zaczęliśmy typowo, kupując zwykłe środki do udrażniania rur, dostępne w każdym markecie. Jednak mimo wydanych pieniędzy, problem nie zniknął. Natrafiłam na ciekawą ofertę firmy Normatek. Produkt o nazwie Hydraulik, przeznaczony jest do użytku w rurach ściekowych, kanalizacyjnych i odpływowych, które zostały zapchane odpadami kuchennymi, tłuszczem, papierem, włosami, plastrami opatrunkowymi czy nawet środkami higieny intymnej.  

Hydraulik wydał się mi obiecujący. Teraz mam możliwość przetestowania go, przyjrzenia się mu osobiście i wydania opinii na temat jego skuteczności.  


Firma Normatek ma szeroką gamę produktów: chemia samochodowa, przemysłowa oraz tworzyw sztucznych, chemia obiektowa, powłoki AluZn, smary, kleje czy też zmywacze w dużych pojemnikach.   

Hydraulik to nie jedyny produkt jaki będę testować.
 tajemniczej paczce znajdowały się też inne ciekawe produkty firmy Normatek.

 Piana aktywna
Środek uniwersalny może być stosowany zarówno do powierzchniach metalowych, szklanych, ceramicznych, drewnianych jak i tapicerki oraz tworzyw sztucznych.
Brzmi obiecująco, zwłaszcza gdy ma się okna dachowe, tak jak ja. Testowanie przebiegnie zapewne bardzo szczegółowo tego produktu.



ONE SHOT
Neutralizator zapachów

Coffee oraz Orientalny



"One Shot" marki Normatek to środek o podwójnym działaniu, odświeżacza powietrza oraz neutralizatora nieprzyjemnych zapachów. Określenie "One Shot" oznacza, iż wystarczy jedno przyciśnięcie spustu, aby świeży zapach rozszedł się po całym pomieszczeniu.
Muszę szczerze przyznać, że od razu wypróbowałam oba zapachy. Jestem nimi zachwycona, a szczególnie zapachem kawy, unoszącym się po całym mieszkaniu przez dobrych kilka godzin i to po zaledwie
1 sekundowym naciśnięciu spustu.




Ja zabieram się do mycia okien oraz do udrażniania rur w moim domu.
A Was zapraszam do sklepu, by zapoznać się z najciekawszymi produktami,  jakie tam znalazłam.

Recenzja wkrótce. 


5 komentarzy:

  1. Super ... nic tylko życzyć miłego testowania .... i czekamy na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no bardzo ciekawe produkty :-) życzę owocnego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z takimi produktami, sprzątanie to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, że nikt z nas nie lubi kiedy w naszym otoczeniu nagle pojawiają się niekoniecznie przyjemne zapachy. Osobiście wtedy staram się mieć pod ręką neutralizator zapachów https://neutralizatoryzapachu.pl/ bez którego nie wyobrażam sobie swobodnie oddychać. Tym bardziej, że bardzo skutecznie bez najmniejszego problemu radzi sobie z niekoniecznie ładnym zapachem a nie tylko go maskuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Staram się używać w swoim życiu jak najmniej środków chemicznych i jakoś na ten moment mi to wychodzi. Również bardzo chętnie korzystam z oczyszczacza powietrza https://zdrovi.pl/k/oczyszczacze-powietrza/coway/ dzięki któremu jakość powietrza w moim mieszkaniu zdecydowanie się poprawiła.

    OdpowiedzUsuń