I czerwone szpilki

I czerwone szpilki

czwartek, 18 sierpnia 2016

Test Eveline Cosmetics - zielony 5w1

Eveline Cosmetics zorganizowało akcje testową, w której mam przyjemność uczestniczyć.
Testowanie dla Redakcji ibeauty.pl

Express Face Care


To testu wybrałam  Multi-Cleanser + Krem do twarzy POD PRYSZNIC
5w1

Wydał mi się najodpowiedniejszy do mojej cery 


Multi-Cleanser+ krem na bazie formuły 5w1 kompleksowo oczyszcza i pielęgnuje cerę normalną i mieszaną, zastępując aż 5 komstyków:

- MLECZKO do demakijażu
- PEELING wygładzający
- MASECZKA przeciwtrądzikowa
- SERUM normalizujące
- KREM nawilżający







Sposób użycia:
1. Jako krem oczyszczający: Rozprowadź kosmetyk na zwilżonej skórze twarzy i delikatnie wmasuj okrężnymi ruchami, wykonując delikatny peeling.
1. Jako maseczka z peelingiem: Rozprowadź kosmetyk na suchej lub zwilżonej skórze twarzy i delikatnie wmasuj, pozostawiając na 5 minut.
2. Delikatnie spłucz wodą, by usunąć nadmiar kosmetyku, następnie delikatnie osusz twarz ręcznikiem.


Kosmetyk spisał się na medal, bardzo go polubiłam. Świetna sprawa z tym kremem pod prysznic, z chęcią go używałam, a efekty zaobserwowałam już za pierwszym razem. Moja cera po zastosowaniu tego kremu pod prysznic była zawsze fajnie nawilżona, świeża i co ważne dobrze oczyszczona z kosmetyków. Dobry sposób na demakijaż, wszystko za jednym zamachem. Ta cecha najbardziej mi się spodobała w nim. 
Bo:

Wieczorem bierzemy prysznic/kąpiel, depilujemy nogi itp, myjemy włosy, zmywamy demakijaż mleczkiem, robimy peeling całego ciała i/lub twarzy, nakładamy balsamy do ciała i krem na noc do twarzy.... Itd...
Hmm nie wiem czy to normalne, ale ja niekiedy nie mam siły na te wszystkie czynności, lub też nie mam zwyczajnie czasu, bo zaraz kolacja, bo dziecko nie śpi, bo naczynia w zlewie czekają... A ręce po tych wszystkich zabiegach czasem nawet bolą. Można by długo wymieniać... Także niekiedy wylatuje z łazienki bez kremu, bez balsami i innych upiększających specyfików, o peelingu już nie wspomnę. Mówiąc "Jutro to wszystko nadrobię". Czy i Wam się zdarzają takie dni? Mam nadzieję, nie chcę być w tym osamotniona :)



Dlatego tak bardzo polubiłam ten krem pod prysznic, fajną ma konsystencję, nawet jak z prysznica leje się woda, a moja twarz nie jest zwilżona, a całkowicie mokra, odpowiednio się rozprowadza. 
Nie jest to jednak kosmetyk typowo przeciwtrądzikowy, także cudów z poprawą cery nie oczekujcie. Co do peelingu, również nie nastawiajcie się na gruboziarnisty masaż twarzy. Peeling jest, owszem, ale tak delikatny, że praktycznie nie wyczuwalny. Mimo to w niczym mi to nie przeszkadza. Mogę stwierdzić, że z tym kosmetykiem moja cera jest zadbana, nawilżona, oczyszczona. W tym produkcie widzę więcej cech pozytywnych i Wam polecam sprawdzić tą innowacyjną formułę.   



Szczerze polecam! Fajna innowacja!

2 komentarze:

  1. Ekstra ten zestaw :-)-gratuluję i też taki chce ;) ten krem pod prysznic mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Redakcja iBeauty co jakiś czas organizuje konkursy testerskie, proszę się zarejestrować i spróbować swoich sił w testowaniu.

    OdpowiedzUsuń