I czerwone szpilki

I czerwone szpilki

poniedziałek, 4 lipca 2016

Księgarnia Animos i jej cudeńka

Dziś otrzymałam przesyłkę od Księgarni Animos z którą współpracuje od dłuższego czasu. 
W owym zestawie znalazłam z córką same przyjemne rzeczy :)

Książka z morałem - takie powinny być bajki 

Wydawnictwo Henryka Kuśta oferuje w swej sprzedaży bajki z morałem a już przy zakupie 1 kompletu i więcej przesyłka gratis :)
Ostatnio w konkursie sponsorowanym przez Animos można było wygrać zestaw książek tego wydawnictwa, dziś prezentujemy pozostałe książeczki z kompletu. 




Jak widać Alicja od razu zaczęła zajmować się książkami, naklejkami i ulotką. 












Księgarnia Animos to wspaniała rozwijająca się firma, ostatnio nawiązała współprace z dość nowym wydawnictwem na rynku 
Które zachęcam do polubienia na Fb

W naszym zestawie znalazłam również wspaniałą książeczkę "Martusia" Wydawnictwa Debit
Które również warto zalajkować na Fb






Mimo iż ta książeczka jest od 3 lat, a moja córka ma niepełne 2, to doskonale radzi sobie z naklejkami, które są w komplecie z książką. 

Recenzja wszystkich wyżej przedstawionych książek już wkrótce 



4 komentarze:

  1. Bardzo lubimy książeczki z morałem , z naklejek już pomału córeczka wyrasta ale jeszcze czasem lubi się tak pobawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, te z morałem są najlepsze. Nadają sens czytaniu dzieciom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja córcia uwielbia książki :) a tym bardziej jak są naklejki :)

    OdpowiedzUsuń