I czerwone szpilki

I czerwone szpilki

środa, 20 lipca 2016

Nawiązałam współpracę z Wydawnictwem Znak, co mnie bardzo cieszy, ponieważ okazało się, iż współpraca będzie lekka i przyjemna. Otóż zaproponowano mi pewien zakład. Założyłam się, Postawiłam na wszystko :) 
Zobaczymy czy wygram...



Zachęcam do polubienia 


Dziś mam krótką zapowiedź naszej współpracy

Książka ukaże się dopiero 17 sierpnia 2016r.

Mam okazję niepowtarzalną.

 Przeczytać oraz zrecenzować absolutną nowość na rynku, przedpremierową powieść. 
Na którą wszyscy czekają, a ja będę ją mieć już lada dzień w swoim zbiorze książek w domu. 
Własna, przedpremierowa, jedyna w swoim rodzaju.

 Ulubiona? Idealna?

To nie koniec propozycji jakie miało dla mnie Wydawnictwo znak.

Szczegóły już wkrótce



3 komentarze:

  1. Gratuluję ;) i czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Gratulacje .... takie współprace to ja rozumiem ;) z chęcią poczytam recenzję :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczynki, zachęcam do lektury.

    OdpowiedzUsuń