I czerwone szpilki

I czerwone szpilki

środa, 20 lipca 2016

Dorota Wellman i Janusz Wiśniewski

SIEDEM LAT PÓŹNIEJ





Już teraz jestem zachwycona, a co dopiero będzie po przeczytaniu?
Panią Redaktor bardzo cenię, jest to osoba z ogromnym dystansem do siebie i wspaniałym, trafnym poczuciem humoru. Dociekliwa i uparta.
Jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich dziennikarek oraz autorka takich książek jak: 
"Ja nie mogę być modelką?" oraz "Jak zostać zwierzem telewizyjnym"

Janusz L. Wiśniewski - m.in. autor bestselerowej książki "Samotność w sieci"  
Moja ulubiona książka, znam nawet kilka cytatów z niej na pamięć, a jeden z nich możecie przeczytać w poście o mnie : tutaj

Wellman przepytuje Wiśniewskiego bez cenzury.
Będzie się działo!

Recenzja wkrótce
A to wszystko dla oraz dzięki wspaniałemu Wydawnictwu Znak :) 

1 komentarz:

  1. Oj będzie się działo ;) bardzo jestem ciekawa recenzji i nie mogę się już doczekać :-)

    OdpowiedzUsuń