I czerwone szpilki

I czerwone szpilki

środa, 13 lipca 2016

Nowe pieluszki Pampers Active Baby-Dry opinia

Testowanie z TRND

Wcześniej sporadycznie używałam dla dziecka pieluszek Pampers Active Baby-Dry, teraz miałam okazję wypróbować nowe, ulepszone. Często firmy ulepszają pieluszki, co nie zawsze wychodzi pieluszkom na dobre. Tym razem to strzał w dziesiątkę. Zmiana jakości, sprawiła, że z dobrych pieluszek (to też zależy dla kogo, bo nie każde dziecko może używać tych samych, jednemu służą te a innemu inne) zrobiono jeszcze lepsze. 



Poprzez zastosowanie w nich chłonnych kanalików, które równomiernie rozprowadzają wilgoć wewnątrz pieluszki. Pieluszki te, są dobrej jakości, mają bardzo ale to bardzo elastyczne boczki. Miałam okazje gościć maluszka, któremu trzeba było zmienić pieluszkę, mały gość nosi rozmiar 5+, zaproponowałam by matka dziecka założyła synkowi moją pieluszkę, rozmiar 4 Pampers Active-Baby Dry, okazało się, że maluch bez problemu zmieścił się w testową pieluszkę, dzięki elastycznym boczkom z łatwością matka zapięła dziecko, a ono nawet nie miało skrępowanych ruchów przy chodzeniu, czy też zabawie. Jest to dla mnie duży plus, ponieważ wiele razy zdarzyło mi się, że córka nagle wyrosła z pieluszek, a ja zostałam z zapasem, z którym nie wiedziałam co zrobić, czy rozdać, czy może jakoś sprzedać.  

Kolejnym atutem nowych Pampers jest to, że córka po przespanej nocy miała suchą pupę, faktycznie suchą- wtedy gdy pieluszka była zapełniona. Gdy była zapełniona do granic wytrzymałości, pupa była wilgotna. Naciskając ręką na zapełnioną do granic pieluszkę czułam, że moja ręka jest  mokra, czułam wilgoć. Gdy powtórzyłam mój eksperyment na wypełnionej pieluszce, ale nie przesadnie wypełnionej - ręka była sucha. 

Specjalna, szybko schnąca mająca kontakt ze skórą dziecka warstwa, została zaprojektowana tak, by wchłaniać wilgoć i jak najszybciej wysychać. Zawierają mikroperełki, które wchłaniają do 30 razy więcej wilgoci, niż same ważą






Są dostępne w następujących rozmiarach: 1 (2-5), 2 (3-6), 3 (5-9 kg), 4 (8-14 kg), 4+ (9-16 kg) 5 (11-18 kg), 6 (15+ kg)


 Rekomendowana cena detaliczna:

Mid Pack 24,99
Value Pack Minus 31,49
Value Pack 33,99
Value Pack Plus 39,99
Jumbo Pack 44,99
Giant Pack 52,49
Giant Box 61,99
Giant Box Plus 73,99
Mega Box 89,99
Mega Box Plus 102,99

Ciekawe czy ceny się zgadzają :)  

Szczerze, jeśli na następnych zakupach będę kupować pieluszki dla mojej córki, to kupię właśnie te. Jestem z nich naprawdę mega zadowolona, choć niektórzy twierdzą, że one śmierdzą :) ja tam nic takiego nie czuje, jest jakiś zapach faktycznie, czyli nie są bezzapachowe, ale określiłabym to bardziej na zapach typu, dziwny, jakby pachnący, nie przeszkadzający - a przynajmniej mnie - moje dziecko się też nie skarżyło :)    



2 komentarze:

  1. Miałam okazję wcześniej testować Pampers pants i też byliśmy zadowoleni. Jedyne co odstrasza to pewnie cena tych pieluszek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,ceny maja powalające. Ja preferuje promocje :-D teraz jak używany 2 pieluszki na dobę to możemy śmiało sobie pozwolić na lepszą jakoś, bo starczą mi na długo ;-)

      Usuń