I czerwone szpilki

I czerwone szpilki

środa, 8 lutego 2017

EVELINE COSMETICS Płyn miceralny i żel do mycia twarzy

Testowanie dla ibeauty.pl

2w1 Płyn miceralny + odżywcze serum olejkowe TWARZ - OCZY - USTA



Innowacyjny kosmetyk 2w1, ale tym razem dosłownie innowacyjny. Wystarczy spojrzeć na jego wygląd. Połączenie oczyszczającej mocy płynu miceralnego z serum olejkowym. Do wszystkim typów skóry, jak zapewnia nas producent. Usuwa makijaż z twarzy, oczu i ust, nie szczypie w oczy - mogę śmiało potwierdzić, że to wszystko najprawdziwsza prawda. Jest wiele kosmetyków, które nie szczypią niby w oczy, jednak dla innych te co nie szczypią, szczypią, w zależności od wrażliwości. Ten płyn 2w1 jest w 100% nie szczypiący i jestem przekonana, że nie znajdzie się osoba, co stwierdzi inaczej. Płyn jest tak łagodny, że nie ma możliwości o jakiekolwiek podrażnienia. Nie bez powodu przeznaczony do wszystkich typów cery. Dodatkowo ma łagodzić podrażnienia, tego akurat przez okres dwóch tygodni nie zauważyłam, po prostu fajnie i dokładnie oczyszcza makijaż, nie zauważyłam również by stymulował moje rzęsy do ich wzrostu, albo nie zauważyłam, albo tego nie robi. Albo robi ale podczas bardzo długiego stosowania. 
Kosmetyk zawiera: oczyszczające micele, algi laminaria, trzy odżywcze olejki (arganowy, awokado i rycynowy) oraz wyciąg ze świetlika i kreatynę. 
Płyn podczas stosowania wydaje się bardzo tłusty, to dzięki albo i przez olejki, ale po delikatnym osuszeniu twarzy cera jest miękka jak pupcia niemowlęcia.Wspaniale nawilża i odżywia, stosować bez spłukiwania. Bardzo cenię sobie oliwki i olejki więc POLECAM W 100%



2w1 żel do mycia twarzy + serum przeciwzmarszczkowe TWARZ - OCZY - USTA


Innowacja - tutaj byłabym już ostrożniejsza w stosowaniu tego słowa. Żel dokładnie oczyszcza i odświeża skórę, zgodnie z zapewnieniami na opakowaniu. Dobrze również sprawdza się w nawilżaniu skóry twarzy, ale czy walczy i to skutecznie z oznakami starzenia się skóry (serum przeciwzmarszczkowe) tego nie wiem, nie zauważyłam, okres dwóch tygodni to za mało bym mogła to dokładnie opisać. Mam nadzieję, że nie mam jeszcze zmarszczek, ale pewnie je mam, czy ten "innowacyjny" 2w1 kosmetyk sprawi, że one skutecznie zostaną zwalczone? 
Kosmetyk zawiera: algi undaria pinnatifida, koenzym Q10, peptydy, kompleks witamin młodości A+E+F.
Prawidłowe stosowanie polega na wmasowywaniu kolistymi ruchami żelu w skórę twarzy, ja jednak przyzwyczaiłam się do wacików którym ten kosmetyk również daje radę. Często używam go zamiennie z płynem miceralnym do zmywania makijażu. Nie wysusza skóry, jednak po stosowaniu nakładam krem, ponieważ nie daje aż takiego nawilżenia, jakiego ja bym chciała.  POLECAM na 70%



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz