I czerwone szpilki

I czerwone szpilki

piątek, 3 lutego 2017

Seria PIXELO Wydawnictwa Wilga




Seria: 
Wieś, Cyrk - od 3 lat
Roboty, Rycerze - od 5 lat 




Autor: Opracowanie zbiorowe
Strony:  24
Wydanie: I
Oprawa: Miękka
Format: 25 x 23
Data premiery: 1.02.2017r.
Naklejki: 600
Cena z okładki: 14,99 zł


Wydawnictwo Wilga oferuje nam nowość - serię PIXELO która to wzięta pod lupę mojej Alicji nie zazna w najbliższym czasie spokoju. Kartki wertowane, naklejki odklejane i przyklejane, kredki poszły w ruch. Muszę przyznać, że i mi się spodobały te książeczki, a w zasadzie jeszcze z takimi się nie spotkałam. Przypominają mi czasy dzieciństwa, gdzie to z wydzieranych kawałków wycinanek wyklejało się obrazki. Tutaj zasada ta sama, ale mamy zadanie do wykonania, musimy tak wyklejać, by powstał nam obrazek do odkrycia. Zadanie o wiele ciekawsze, gdyż mamy obrazki które rozwijają naszą wyobraźnię, podpowiadają co możemy stworzyć zarówno ćwicząc rękę kredką jak i naklejanką. 

Wiele rodziców pewnie się zgodzi ze mną, że czasem pomysłów brak, dziecko ciągle pyta "co mam narysować, co mogę powyklejać, podpowiedz mi" i wtedy właśnie wyciągamy magiczne książeczki PIXELO i nasze dziecko przepełnione pomysłami zaczyna znikać, zaczyna tworzyć, ale przede wszystkim zaczyna ciekawie i kreatywnie spędzać czas. Jeśli chcemy mieć trochę czasu dla siebie, dziecko z pewnością poradzi sobie samo, ale jeśli mamy czas, śmiało możemy pomóc naszemu dziecku w prawidłowym wypełnianiu zadań przygotowanych w tych książeczkach. Fajną zabawą zapewne będzie czas spędzony przy tych wyklejankach przez rodzeństwo, kuzynostwo, przyjaciół. Wzajemna pomoc i podsuwanie pomysłów połączy nasze pociechy we wspólnej zabawie, zwłaszcza, że każdą pracę możemy podpisać w specjalnie wyznaczonym do tego miejsca. U nas pierwszy rysunek Alicja wykonała z tatą.



Seria PIXELO zawiera cztery pozycje: Roboty, Wieś, Rycerze i Cyrk. Zarówno mi jak i Alicji do gustu najbardziej przypadła pozycja Cyrk, a to pewnie z powodu, że malujemy i naklejamy tam bardzo wiele zwierzątek oraz klaunów. Z pewnością taka różnorodność wyklejanek sprawi, że każde dziecko znajdzie coś dla siebie interesującego, choć przyznam, że wspaniale mieć całą serię w domu. Możemy przeplatać książeczki i urozmaicać zadania, zaczynając od łatwiejszych, a kończąc na tych trudniejszych.   

Książeczki tej serii z pewnością sprawdzą się jako prezent, zalecane są dla dzieci od lat 3 oraz od lat 5. Pięknie wykonane, ciekawe, przepełnione kolorami, kreatywne, mądre, po prostu wspaniałe. U nas od kilku dni są najlepszą rozrywką mojej córki.  











POLECAM W 100%


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz