I czerwone szpilki

I czerwone szpilki

niedziela, 9 kwietnia 2017

Seria Lilla Lou



Lilla Lou to kreatywne zeszyty, zachęcające do samodzielnego oraz przede wszystkim twórczego działania. Zabawa modą, łączenie kolorów, zwracanie uwagi na szczegóły, po prostu świetna zabawa. Dla każdego, kto chciałby rozwijać swoją wyobraźnię, zdolności artystyczne i małą motorykę.






Zeszyty zawierają: szkołę rysunku, która pozwala poznać nowe techniki oraz wskazówki pomocne przy rysowaniu i projektowaniu. Karty projektowe z różnymi obrysami postaci oraz naklejki potrzebne do tworzenia projektów.



Lilla Lou możemy również podglądać na portalu internetowym www.lillalou.pl na którym użytkowniczki publikują swoje projekty, tworzone w zeszytach kreatywnych.

Zobacz inne zeszyty kreatywne Designer:
- Summer
- Orient
- Spring
- Queen
- Glam Rock
- Birthday
- Marine Style


Lilla Lou Marine Style Designer - to specjalne wydanie poświęcone finalistce "Mistrzów Projektowania Lilla Lou 2016", którą jest Katarzyna - projektująca pod pseudonimem Kejt Lou. W środku znajdziecie jej kilka prac, a więcej na stronie www.lillalou.pl



Gdy odkryłam kreatywne zeszyty Lilla Lou, postanowiłam zajrzeć na ich stronę internetową. Zachęcam do odwiedzenia jej, znajdziecie tam wiele inspiracji i pomysłów, a podziwu nie będzie końca. Mimo iż nie jestem nastolatką, znalazłam swój przedział wiekowy "17+" który mnie bardzo zaintrygował i zaciekawił. Czyżby przedział nie miał końca? Jeśli tak, to na moje szczęście, ponieważ bardzo się wciągnęłam w Lilla Lou, pokażcie stronkę swoich pociechom, a będziecie mieli wiele rodzinnej zabawy, zwłaszcza matka-córka.

Jeśli i Ty masz w domu kreatywne dziecko lub też sama masz czasem ochotę znaleźć się w świecie mody i projektowania, albo chciałabyś przelać na papier projekt, który od dawna Ci chodzi po głowie, projekt swojej wymarzonej kreacji, sięgnij po kreatywne zeszyty i zapomnij się, oddając się swojej wyobraźni.

Szkoła rysunku, choć jest bardzo krótka, zawiera cenne informacje plastyczne, krótkie podpowiedzi uczą czytelnika rysowania włosów, ust, oczu, sylwetki itp. Bardzo mi pomogły te podpowiedzi, pierwszy raz narysowałam włosy, z których jestem bardzo dumna. Czasem najprostsze rzeczy są najtrudniejsze, z tymi zeszytami nauczysz się wiele i zdobędziesz odwagę, by pokazać to światu choćby na portalu internetowym.



Jak widać świetnie bawiłyśmy się z Julką (10 lat), a nawet Alicja (2,5 roku) do nas dołączyła. Ja sama wciągnęłam się w tą zabawę i bardzo mi się spodobało, choć się obawiałyśmy z Julką czy damy radę wymyślić jakiś strój i na dodatek go narysować, jesteśmy zadowolone z naszych pierwszych szkiców. Julia jak tylko zobaczyła postać z rolkami, od razu wiedziała, co chce zaprojektować, ja natomiast posiłkowałam się gotowymi projektami, które są w zeszytach.

Krok po kroku, tak jak widać na zdjęciach, stworzyłyśmy swoje projekty. Umówiłyśmy się nawet na kolejne wspólne projektowanie. Bardzo fajnie, miło i kreatywnie spędziłyśmy razem czas przy zeszytach Lilla Lou.


Zachęcamy Was gorąco do tego samego :)





   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz